Ryanair upozorava: eDreams naplaćuje skrivene troškove i neovlašteno prodaje karte


Ima dobrih posrednika preko kojih možete kupiti karte, ali ima i loših – Ryanair je razotkrio eDreams zbog prekomjernog naplaćivanja korisnika i namjernog pružanja lažnih e-mail adresa, lažnih poštanskih adresa te korištenja kineskih podataka za plaćanje.

“Tisuće pritužbi na eDreams: Kako putnici preplaćuju karte i ne znaju da su pretplaćeni na Prime”

Ryanair je zaprimio tisuće pritužbi na eDreams koje pokazuju obrazac napuhavanja cijena Ryanair rezervacija – uključujući letove, odabir sjedala, prtljagu i drugo. eDreams nije ovlašten prodavati Ryanair letove i to zaobilazi tako što nezakonito preuzima podatke s Ryanairove web stranice i obavlja rezervacije koristeći lažne kontakt podatke i kineske podatke za plaćanje. U dokumentiranim slučajevima neki su putnici platili i do 52% više od stvarne Ryanair cijene.

Ryanair ostaje predan zaštiti potrošača od netransparentnih praksi i prekomjernih naknada od strane OTA-ova poput eDreamsa te poziva korisnike da rezerviraju isključivo putem službene Ryanair stranice ili preko odobrenih OTA partnera. Tako putnici imaju puni pristup svom myRyanair računu i primaju važne informacije o letu i sigurnosti, a izbjegavaju skrivene troškove koje naplaćuje eDreams.

Direktor marketinga Ryanaira, Dara Brady, izjavio je:

„Korištenje kineskih podataka za plaćanje, lažnih e-mail adresa i netočnih poštanskih informacija od strane eDreamsa je zabrinjavajuće i razotkriva njihove štetne prakse prema potrošačima. Još je alarmantnije njihovo očito spremno slanje osobnih podataka europskih putnika trećim stranama u Kini.

Dodatno, mnogi putnici prijavljuju da im je prilikom kupnje karte putem eDreamsa automatski naplaćena pretplata na uslugu “eDreams Prime”, bez jasne obavijesti ili suglasnosti. Ta se usluga prikazuje kao mogućnost za ostvarenje popusta, ali u stvarnosti se korisnicima često naplaćuje godišnja članarina već nakon prve kupnje, a da pritom nisu svjesni da su se prijavili za pretplatu. U nekim slučajevima putnici su saznali za to tek kada su im s računa skinuti dodatni iznosi nakon rezervacije. Ryanair upozorava da ovakve skrivene taktike dodatno narušavaju povjerenje korisnika te potiče sve putnike da izbjegavaju posrednike koji koriste manipulativne metode prodaje.