Zračna luka Zagreb započela je pregovore o dovođenju low cost aviokompanija kako bi se potaknuo rast jer pandemija korona virusa i dalje uveliko utječe na industriju piše exyuaviation.com
Zračna luka Zagreb koju prijevoznici smatraju skupom, pokrenula je novu shemu subvencija kako bi potaknula dolazak novih zrakoplovnih kompanija i pokretanje novih ruta. Da bi se kvalificirali za popuste, što uključuje 80% smanjenja naknade za putničke usluge koja iznosi 17,5 eura, zrakoplovna tvrtka mora pokrenuti usluge iz glavnog grada Hrvatske do odredišta koja prethodno nisu bila uslužena ni u pretpandemiji 2019. ni u 2020. Prijevoznik također mora održavati rad tijekom cijele godine.
Navodi se da je nova politika izazvala interes među glavnim europskim zrakoplovnim kompanijama bez ikakvih problema. Zračnom lukom Zagreb dominiraju regularni avio prijevoznici s punom uslugom, a Eurowings je jedini niskotarifni prijevoznik. Hrvatska najprometnija zračna luka povećala je naknadu za usluge putnika nakon otvaranja novog putničkog terminala 2017. godine za dva eura po svakom međunarodnom putniku. Slično tome, povećala se naknada za pola eura po svakom domaćem putniku na sedam i pol eura.
Europska najprometnija zrakoplovna kompanija Ryanair održala je razgovore s hrvatskim ministarstvom turizma u 2018. godini o potencijalnom uvođenju letova za Zagreb.
Komentirajući njegovu odsutnost u glavnom gradu Hrvatske, izvršni direktor Wizz Aira, Jozsef Varadi, prethodno je rekao, “To je skupo aerodromsko okruženje s oscilirajućom potražnjom. Ako troškovi padnu, mislim da bi nas privukli”. Zagrebačku zračnu luku ranije su opsluživali Wizz Air, easyJet i Norwegian Air Shuttle, međutim svi su prekinuli svoje poslovanje iz glavnog grada Hrvatske, ali i dalje održavaju zapaženu prisutnost na obali gdje su naknade niže.