Travanj donosi nova direktna povezivanja hrvatskih gradova s novim destinacijama u Europi. Od 26.4. Zagreb se po prvi puta direktno povezuje s Krakovom u Poljskoj i Sienom u Italiji
FlixBus, europski lider u prijevozu putnika s početkom još jedne uspješne sezone širi mrežu međunarodnih autobusnih linija iz Hrvatske. Zahvaljujući konstantnom ulaganju u razvoj FlixBus zelene mreže, iz Zagreba koji je povezan s najvažnijim prometnim čvorištima Europe, kreće prva direktna svakodnevna linija prema Krakovu. S polaskom u 8 sati ovom linijom povezani su još i Siófok, Budimpešta (HU), Zvolen, Banská Bystrica, Donovaly, Ružomberok, Dolný Kubín (SK) te Myślenice (PL). Isto tako od 26.4. uz postojeće linije prema Italiji, putnicima će postati dostupna i Siena te Rim s polaskom u 20:45 sati.
Sve veze i dostupne destinacije mogu se provjeriti na www.flixbus.hr i niže u tabeli.
„Boljom prometnom povezanošću FlixBus je omogućio putnicima iz Hrvatske, ali i svima onima koje Hrvatska zanima kao jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u Europi priliku da putuju po vrlo povoljnim cijenama uz visoku kvalitetu usluge. Cilj nam je omogućiti putnicima neograničeno putovanje diljem Europe s jednom zelenom kartom .“ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.
Od ulaska FlixBusa na hrvatsko tržište u Hrvatskoj je trenutno međunarodnim linijama povezano gotovo 120 destinacija s 11 europskih država direktno: Italijom, Slovenijom, Austrijom, Njemačkom, Švicarskom, Francuskom, Nizozemskom, Češkom, Slovačkom, Mađarskom i Rumunjskom. Zahvaljujući povezivanjem s najvažnijim europskim prometnim čvorištima kao što su Ljubljana, Beč, Budimpešta, Munchen, Prag ili Bratislava putnicima iz Hrvatske je omogućen pristup globalnoj FlixBus mreži koja trenutno povezuje više od 1.700 destinacija s preko 250.000 dnevnih veza u 27 europskih zemalja. Time je i Hrvatska kao dio FlixBus zelene mreže postala dostupna sve većem broju putnika.
Brza, jednostavna i kvalitetna usluga dostupna svima
Digitalizacijom autobusne industrije FlixBus je svoje usluge uspio približiti svim dobnim skupinama no većinom su to mladi ljudi između 18 i 35 godina koji traže jednostavnu, brzu i kvalitetnu uslugu te mogućnost kupnje karte neovisno gdje se u tom trenutku nalaze. Isto tako,FlixBus benefiti kao što su besplatan interenet, dostupna utičnica te udobnost i prihvatljive cijene jedan su od imperativa današnjeg standarda usluga u prijevozu putnika autobusom.