Split je destinacija broj 1 međunarodnih putnika


Trendovi ljetne sezone 2017. Booking.com-a otkrivaju da je Split destinacija broj 1 međunarodnih putnika

  • Top pet destinacija koje su putnci iz Hrvatske rezervirali prema Booking.com-u su Beograd, Budimpešta, Beč, Sarajevo i Budva
  • Nacionalnosti koje su najviše posjećivale Hrvatsku ovog ljeta su Talijani, Nijemci i Austrijanci
  • Split se istaknuo kao destinacija broj 1 za putnike iz inozemstva

Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkrio je zanimljive podatke o trendovima putnika u ljetnoj sezoni 2017. u Hrvatskoj. Prema podacima Booking.com-a, ljetna sezona koja je iza nas bila je bolja od prethodne, s prosječnim trajanjem boravka gostiju u Hrvatskoj od četiri noći.

Nakon završene ljetne sezone 2017. u Hrvatskoj, vidljivo je da su top šest nacionalnosti koje su u Hrvatskoj rezervirale smještaj u razdoblju od 1. lipnja do 31. kolovoza 2017. Talijani, Nijemci, Austrijanci, Britanci, Hrvati i Poljaci. Iste su nacionalnosti bile u samome vrhu i prošle godine, što pokazuje da nam se strani gosti rado vraćaju i odabiru upravo Hrvatsku za svoj godišnji odmor. S druge strane, podaci Booking.com-a otkrivaju da su putnici iz Hrvatske ovoga ljeta rado posjećivali susjedne zemlje i gradove, a upravo su Beograd, Budimpešta, Beč, Sarajevo te Budva top destinacije za naše građane. Prema Booking.com-u putnici iz Hrvatske najviše rezerviraju destinacije u Srbiji, Mađarskoj i Austriji.

Kada govorimo o gradovima koje su međunarodni putnici rezervirali u Hrvatskoj tijekom ovog ljeta, Split se istaknuo kao destinacija broj 1, a u stopu ga slijede Dubrovnik, Zagreb, Zadar i Pula. Putnici iz Hrvatske također su najčešće rezervirali ove gradove, s tim da se kod njih Zagreb istaknuo kao destinacija broj 1, a slijde ga Split, Zadar, Dubrovnik i Pula. Među  67 700 smještajna objekta u Hrvatskoj, dostupnih na Booking.com-u, gosti su tijekom ljetnog razdoblja najviše rezervirali apartmanski smjestaj, zatim hotele, gostinjske kuće, hostele i B&B objekte.

Iako Hrvatska ne slovi za shopping destinaciju, putnici su ipak izdvojili Zagreb, Split, Rijeku, Zadar i Opatiju kao destinacije u kojima se uz odmor može obaviti i shopping te tako spojiti ugodno s korisnim.

Goran Pleše, regionalni menadžer Booking.com-a za Hrvatsku istaknuo je: “Hrvatska je i ove godine prepoznata kao tražena destinacija, ne samo za goste iz inozemstva, već i za domaće goste. Izrazito me veseli činjenica da nam se gosti rado vraćaju, što potvrđuju i naši podaci. Broj naših korisnika i ove je godine porastao, što samo potvrđuje kako su gosti prepoznali Booking.com kao platformu koja im olakšava način na koji mogu pronaći najadekvatniji smještaj po svojoj mjeri.”