Ryanair uvodi kaznu od 500€ za problematične putnike


Ryanair je potvrdio uvođenje kazne od 500 eura za putnike čije neprimjereno ponašanje dovede do njihovog izbacivanja s leta.

Kao lider europskog zračnog prometa, Ryanair se svakodnevno trudi osigurati ugodnu i bezbrižnu atmosferu za sve svoje putnike. Međutim, sve češće se susreće s incidentima koje izaziva mali broj neodgovornih pojedinaca, čime se ugrožava sigurnost i iskustvo putovanja ostalih putnika i posade.

Dok je ovakvo ponašanje globalni izazov u zrakoplovnoj industriji, Ryanair poduzima konkretne korake – ne samo da će pokušati naplatiti štetu putem građanskih tužbi, već sada automatski uvodi novčanu kaznu od 500 € za svakog putnika koji bude izbačen iz aviona zbog neprimjerenog ponašanja.

Ryanair: “Neprihvatljivo je trpjeti zbog neodgovornog putnika”

Izjava glasnogovornika Ryanaira: „Neprihvatljivo je da svi putnici trpe zbog jednog neodgovornog pojedinca. Kako bismo osigurali ugodno i mirno okruženje za naše putnike i članove posade, uvodimo kaznu od 500 € za svakoga tko bude uklonjen s leta zbog neprimjerenog ponašanja. Iako se ovakvi slučajevi događaju rijetko, u svakodnevnoj stvarnosti letenja, ponašanje koje uzrokuje poremećaje u tako ograničenom prostoru jednostavno nije prihvatljivo. Nadamo se da će ova proaktivna mjera djelovati kao odvraćanje i pomoći eliminirati takve incidente u budućnosti.“

Mjera koja bi mogla postati standard u zrakoplovstvu

Iako je ovakvo ponašanje rijetkost, novi pravilnik Ryanaira postavlja primjer za druge zračne prijevoznike.