Ryanair, europska aviokompanija broj 1, danas (12. veljače), pozdravila je odluku Žalbenog Suda koji je potvrdio da Ryanair podržava politiku komuniciranja i izravnu naknadu štete potrošačima, te odbacuje zahtjeve tvrtke Bott & Co Solicitors Ltd.
Lord Justice Lewison, koji je zajedno s Lord Justice Simonom I Lord Justice Lindblom predsjedavao raspravnim vijećem Žalbenog Suda, naveo je da Ryanair-ova procedura potraživanja “omogućuje putniku da traži naknadu štete uz minimalan napor”, te je odobrio prošlogodišnju odluku Londonskog Visokog Suda da je “Ryanair uspostavio jednostavan proces za svoje putnike kako bi njihove žalbe, bilo online ili pismenim putem, bile riješene bez pomoći treće strane”.
Ryanair je pozvao korisnike s važećim EU261 zahtjevima za naknadu štete da izravno podnesu svoje zahtjeve Ryanair-u te izbjegnu tvrtke poput Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Legal i Flightright, koje mogu odbiti više od 40% od 250 eura potraživanja. Klijenti s važećim zahtjevima koji potražuju izravno od Ryanair-a, dobit će stopostotnu kompenzaciju za EU261, bez odbitka naknada.
Ryanair je prošle godine osnovao poseban tim za obradu naknada štete kako bi obradio sve valjane zahtjeve u roku od 10 radnih dana.
Pročitajte prava putnika u vezi kašnjenja aviona
Kenny Jacobs iz Ryanair-a kaže:
“Pozdravljamo ovu potvrdu Žalbenog suda u vezi prošlogodišnje odluke Londonskog Visokog Suda, a kojom se potvrđuje Ryanair-ova politika komuniciranja i plaćanja naknada EU261 izravno klijentima. To će pomoći da se spriječe tvrtke „za potraživanja“ poput Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Legal and Flightright, koje namjerno i nepotrebno povlače potrošače po sudovima te mogu potraživati više od 40% od odštete, a ne pružaju ikakve korisne usluge.
Tamo gdje klijenti imaju valjani zahtjev za naknadu štete, svoj zahtjev mogu podnijeti izravno na Ryanair.com web stranici i izbjeći prekomjerne odbitke „lovaca na potraživanja“. Prošle smo godine osnovali namjenski tim za obradu valjanih zahtjeva unutar 10 radnih dana, kako bismo cijeli proces učinili jednostavnijim za naše klijente“.