Booking.com otkriva kako nova iskustva na putovanju mogu biti tajna uspjeha u životu
- Nova nas iskustva inspiriraju da donosimo odluke kojima možemo promijeniti svoj život – Potaknuti novim iskustvima s putovanja, putnici su odlučili sljedeće: 1 od 10 putnika (13%) odlučio je promijeniti posao ili karijeru, 1 od 10 (13%) promijenio je svoj status ili vezu i 1 od 5 (21%) odlučio se preseliti u drugi grad
- Novo iskustvo na putovanju za mnoge je uzbudljivije od prvog spoja (53%), prvog posla (51%), sklapanja novog prijateljstva (62%) pa čak i prvog poljupca po mišljenju 1 od 3 putnika (36%)
- Dvije trećine (65%) putnika tvrdi da im nova iskustva podižu samopouzdanje
- Tri od pet (61%) smatraju da su osobe koje više putuju zanimljivije, a gotovo polovica putnika (45%) smatra da ih putovanja čine uspješnijima u životu i karijeri
Prema najnovijim rezultatima globalnog istraživanja koje je pokrenuo Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najnevjerojatnijim smještajnim objektima na svijetu, uzbuđenje koje proizlazi iz novih iskustava povećava razinu samopouzdanja, proširuje vidike te nas općenito čini uspješnijima u životu. Neovisno o tome jeste li prvi put otputovali u inozemstvo, posjetili novi grad ili se upustili u potpuno neočekivano iskustvo, istraživanje u kojem je sudjelovalo više od 15.000 osoba iz 20 zemalja diljem svijeta dokazuje da putovanja u nova mjesta i otvorenost prema novim i drugačijim iskustvima inspirira ljude na promjene kojima obogaćuju život.
Manje običan život
Bilo da je riječ o prvom putovanju u inozemstvo, otkrivanje novog odredišta ili solo putovanja, gotovo dvije trećine putnika (65%) tvrde da su ih nova iskustva na putovanju učinila samopouzdanijima. Dok se nova iskustva na putovanju mogu učiniti pomalo zastrašujućima, većina se slaže (61%) da je sav taj strah prije putovanja bio nepotreban.
Puni energije i samopouzdanja možemo lakše donositi odluke o velikim promjenama u životu. Jedan od 10 putnika (13%) tvrdi da su mu nova iskustva na putovanju pomogla u donošenju odluka o promjeni posla ili karijere, jedan od 10 (13%) kaže da su nova iskustva tijekom putovanja dovela do promjena u vezi ili odnosima s drugima, a petina (21%) se lakše odlučila za preseljenje.
Ispitanici također tvrde da samopouzdanje kao rezultat novih iskustava na putovanju može također otvoriti vrata prema novim i inspirativnim životnim prilikama kao što su upoznavanje novih vrsta ljudi (40%), kuhanje i kušanje novih jela (43%), učenje novog jezika (29%) i čitanje i upoznavanje nove kulture (29%).
Poriv za novih iskustvima i saznanjima ukazuje na to da su osobe koje su mnogo putovale i doživjele brojna nova iskustva uglavnom zanimljivije od onih koje nisu (61%) i da su obično zahvaljujući novostečenim saznanjima o međuljudskim odnosima i praktičnim vještinama uspješniji u životu i karijeri (45%).
Uzbuđenja koja proizlaze iz novih iskustava na putovanju
Novo iskustvo može biti toliko značajno u nečijem životu da ga mnogi smatraju uzbudljivijim od prvog spoja (53%), novog posla (51%), sklapanja novog prijateljstva (62%) pa čak i prvog poljupca (36%).
A čini se da, kada jednom ljudi zavole putovanja, većina ne može bez njih (dvije trećine) (64%). Oni smatraju da su nova iskustva na putovanju poticaj za stjecanje dodatnih iskustva, otkrivanje novih mjesta i smještajnih objekata i ubuduće.
Zapravo, gotovo polovica (45%) planira biti pustolovnija u 2017., a druga polovica (56%) planira posjetiti udaljenija odredišta. Više od pola ih planira ići na više vikend-putovanja (54%) i posjetiti mjesto u kojem nisu bili njihovi prijatelji i poznanici (47%)
Sve je više vrsta novih iskustava koja putnici žele doživjeti u 2017. Neki od popularnih izbora uključuju putovanje i volontiranje (21%), duhovne pustolovine (23%), eko-obilasci (39%) i izleti (44%)[
Pepijn Rijvers, Direktor marketinga u Booking.com-u, komentira:
„Adrenalin i samopouzdanje koje nam donose nova iskustva na putovanju čine putovanja neodoljivim. Nova nam iskustva proširuju vidike, bude maštu i inspiriraju da nastavimo težiti za novim iskustvima i promjenama u životu. Kada se jednom zaljubite u putovanja, nema povratka!”
„Svijet nudi toliko mogućnosti i prilika da otkrijete nešto novo i utažite želju za putovanjima i novim iskustvima. Uz više od 1,1 milijuna jedinstvenih objekata i više od 23 milijuna smještajnih jedinica dostupnih za rezervaciju, Booking.com nudi više jedinstvenih i prekrasnih smještajnih objekata od bilo koje druge stranice za putovanja na svijetu. Od smještaja kod domaćina do apartmana, vila, iglua, brodova kućica na drvetu i još mnogo toga, kakvo god bilo novo iskustvo koje tražite, Booking.com ima nešto za vas.”
Prema podacima istraživanja koje je proveo Booking.com i u kojem je sudjelovalo 12.781 ispitanika na 13 tržišta u rujnu 2016. Uvjeti za sudjelovanje bili su sljedeći: minimalna dob od 18 godina, barem jedno putovanje u 2016. i barem jedno planirano putovanje za 2017. Svi su ispitanici trebali sudjelovati u odlučivanju oko putovanja.