Za nešto manje od mjesec dana predstavnici najpoznatijih servisa za dostavu hrane i drugih potrepština na novom izdanju konferencije Digital Shapers govorit će o prednostima i izazovima svog poslovanja
Olakšali su i poboljšali urbanu svakodnevicu, popularizirali su posao dostavljača, a korisnici su ih, čini se, dočekali raširenih ruku. Oni su Wolt, Glovo i PauzaGO, a njihovi predstavnici će o prednostima i izazovima poslovanja u Hrvatskoj govoriti na ovogodišnjem izdanju konferencije Digital Shapers.
Elmira Majerić s PauzeGO, Teo Širola iz Glova te Matko Katanec iz Wolta na panelu „Meals on Wheels“ će otkriti kako su se prilagodili izazovima na tržištu, zašto je digitalna transformacija bila presudna za pokretanje njihovog posla te zašto su dostavljači na biciklima toliko popularni. Restorani i trgovine su ih jedva dočekali jer su im olakšali poslovanje, a korisnike je oduševila lakoća i jednostavnost narudžbe.
U Hrvatskoj se prošle godine pojavio finski Wolt, međunarodni servis za dostavu hrane. Aplikacija je ubrzo postala najbolje ocijenjena platforma na Google play Storeu i App Storeu u kategoriji hrane i pića, a korisnici danas mogu birati između 5 tisuća restorana u više od 40 europskih gradova.
„Mogućnost „real time“ praćenja cijelog procesa, od trenutka slanja narudžbe pa sve do dolaska na korisnikovu adresu, uključujući i praćenje lokacije dostavljača, nešto je s čime se domaće tržištu do prije godinu dana susrelo jedino u pogledu usluge taxi prijevoza (Uber, Bolt). Digitalna transformacija na području ugostiteljske industrije tek se zahuktava, a prema procjenama tržište online narudžbi i dostave hrane u narednim godinama nastavit će rasti te doseći vrijednost od čak 200 milijardi dolara“ , istaknuo je Matko Katanec, generalni direktor Wolta za Adria regiju.
Druga aplikacija koja je uvelike utjecala na urbani život je Glovo, startup iz Barcelone koji posluje u Europi, Srednjoj i Južnoj Americi te u Africi. Posebnost Glova je što osim hrane dostavlja i sve ostalo, pa je tako u vrlo kratkom roku postao sinonim za dostavu bilo kojeg proizvoda u Zagrebu.
“U Hrvatskoj je relativno nedavno započela transformacija u domeni brze dostave. Od samog lansiranja prije nekoliko mjeseci Glovo aplikacija bilježi sjajne rezultate i želimo nastaviti u tom smjeru. Reakcije korisnika, naših dostavljača, restorana i trgovina su izvrsne, a o prednostima i nedostacima poslovanja u Hrvatskoj govorit ćemo na Digital Shapers konferenciji. Naša vizija je približiti praktičnost tehnologije svima, stvarajući pritom priliku za zaradu tisućama dostavljača”, najavio je Teo Širola, generalni menadžer tvrtke Glovo Hrvatska.
Već etablirana, poznata platforma za dostavu hrane Pauza.hr ovog ljeta je obilježila 10 godina postojanja na hrvatskom tržištu i pritom predstavila novu uslugu PauzaGO za naručivanje hrane iz bilo kojeg restorana bez troškova dostave.
„Ulaganjem u odnose između korisnika, restorana i Pauze, stvorili smo naviku naručivanja hrane online. Danas, dostavljanjem hrane našim korisnicima sudjelujemo u kreiranju novog iskustva u dostavi hrane. Uz besplatnu dostavu, širok izbor i odnose koje gradimo kreiramo win – win – win prilike za sve“ , dodala je Elmira Majerić, direktorica Pauza.hr-a.
Zanimljivi paneli i ove godine čine program konferencije Digital Shapers u organizaciji RTL-a Hrvatska. Dubinska transformacija društva i gospodarstva je neophodna, a upravo tu svijest podiže konferencija koja će se održati 28. studenog u kinu Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu. Ulaznice su u prodaji putem sustava Entrio, a sve dodatne informacije dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i Facebook stranici.