Hrvatska na šestom mjestu najnagrađivanijih zemalja na Booking.com


Više od 1,25 milijuna pružatelja usluga putovanja diljem svijeta, uključujući i 58,630 u Hrvatskoj za svoju je gostoljubivost primilo priznanje u obliku nagrade Traveller Review Award u 2022.

Na temelju više od 232 milijuna provjerenih recenzija stvarnih putnika, Booking.com, vodeća digitalna platforma za putovanja, objavljuje dobitnike desete godišnje nagrade Traveller Review Awards, uključujući i najsrdačnija mjesta na svijetu u 2022. godini. Ukupno 1.261.273 pružatelja usluga smještaja, lokacija za najam automobila i pružatelja usluga unaprijed rezerviranih taksija u 220 zemalja i teritorija širom svijeta dobilo je priznanje u obliku nagrade Traveller Review Award za 2022., uključujući i 58,630 u Hrvatskoj. Kada je riječ o smještajima, Italija prednjači zahvaljujući najvećem broju objekata kojima je dodijeljena nagrada u 2022. godini (162.272), a slijede je Španjolska (93.130), Francuska (89.186), Hrvatska (58.630), Njemačka (69.702), Rusija (59.661), Ujedinjeno Kraljevstvo (53.623), Brazil (46.928), Sjedinjene Američke Države (43.417) i Australija (18.663).

Putnicima su i dalje najdraži apartmani i jedinstveni smještaji

Petu godinu zaredom apartmani zauzimaju prvo mjesto na ljestvici nagrada Traveller Review Awards u 2022. godini kao vrsta objekata s najvećim brojem nagrada na svijetu, pri čemu su 561.843 partnera dobila priznanja za svoj trud. Hoteli zauzimaju drugo mjesto, uz 172.530 nagrađenih objekata, a slijede vikendice (148.962), privatni smještaji (98.466) i smještaji s doručkom (79.859). Kada je riječ o kućama, apartmanima i drugim jedinstvenim smještajima, Italija predvodi s najvećim brojem nagrađenih objekata (144.658), a među prvih pet još su Španjolska (83.654), Francuska (79.278), Hrvatska (57.629) i Njemačka (56.977).

Srdačno i gostoljubivo osoblje čini razliku

Kada je riječ o pojedinačnim aspektima koje su gosti najviše cijenili tijekom boravka u 1.259.594 objekta koji su dobili nagradu Traveller Review Award u 2022., osoblje (9,0), čistoća (8,9) i lokacija (8,9) dobili su najviše prosječne ocjene na globalnoj razini. To je znatno iznad drugih aspekata koji su ocjenjivani, kao što su sadržaji (8,6) ili vrijednost za novac (8,5), što pokazuje značaj tih srdačnih, prijateljskih interakcija tijekom boravka te značaj zdravlja i higijene u vrijeme širenja globalne pandemije bolesti COVID-19.

Maja Vikario, regionalna menadžerica u Booking.com-u, komentirao je: „Ponosni smo što je Hrvatska u top deset zemalja s najvećim brojem objekata kojima je dodijeljena nagrada. U Booking.com-u smo posvećeni pružanju sigurnih i ugodnih iskustava za putnike diljem svijeta i drago nam je što možemo surađivati s odličnim partnerima kako bismo to i postigli. Zahvaljujući njihovom gostoprimstvu i želji da iz godine u godinu budu sve bolji, našim putnicima možemo ponuditi najbolja iskustva, isto kao i nacionalnu baštinu i prirodne ljepote.”

Najsrdačnija mjesta na svijetu u 2022.*

Od slavnih arhitektonskih čuda do netaknute prirodne ljepote, najsrdačnija mjesta na svijetu u 2022. nude putnicima niz nezaboravnih iskustava iz svakoga kraja svijeta. Grad Matera, čudo s juga Italije, poslužio je kao lokacija za snimanje poznatih filmskih hitova zahvaljujući svojim čuvenim građevinama uklesanima u stijene koje su pod zaštitom UNESCO-a, a našao se na vrhu popisa najsrdačnijih gradova na svijetu u 2022. Popis za 2022. godinu uključuje i dva počasna mjesta koja su već dobila priznanje u 2020. godini: Taitung u Tajvanu i Monte Verde u Brazilu.

Booking.com je također otkrio koja su najsrdačnija mjesta u Hrvatskoj prema recenzijama putnika. Drugu godinu za redom najsrdačnije mjesto je Selište Drežničko koje se nalazi u najsrdačnijoj regiji, Karlovačkoj županiji, a slijede je Dubrovačko-Neretvanska županija, Šibensko-kninska županija i Splitsko-Dalmatinska županija.

Kako bi dobili nagradu, smještajni objekti i lokacije za preuzimanje unajmljenog automobila trebali su ostvariti prosječnu ocjenu recenzija od barem 8,0 (od 10) na temelju najmanje 3 odnosno 5 recenzija do 30. studenoga 2021. u 23:59 (CET). Kako bi dobili nagradu, pružatelji usluge prijevoza taksijem iz/do zračne luke trebali su ostvariti prosječnu ocjenu od barem 4,5 (od 5) i odraditi 2000 vožnji do 30. studenog 2021. u 23:59 (CET). Samo korisnici koji su zaista boravili u objektu, unajmili automobil ili koristili uslugu prijevoza taksijem mogu napisati recenziju o svom iskustvu na Booking.com-u. Budući da se te recenzije nikad ne uređuju ni mijenjaju, putnici na temelju njih mogu saznati kakva su bila iskustva stvarnih putnika u tom smještajnom objektu ili kod pružatelja usluge prijevoza na Booking.com-u.