Od sredine srpnja Slavonija postaje dio zelenog tima: dostupno više od 800 destinacija u 20 zemalja Europe
Na jučerašnjoj konferenciji za novinare održanoj na glavnom osječkom trgu, predstavljen je poslovni model njemačkog start-upa i autobusnog operatera FlixBus koji nakon što je osvojio većinu Europe, širi mrežu linija i Hrvatskom te od sada povezuje slavonske s europskim gradovima. FlixBus poslovni model prepoznao je i jedan slavonski prijevoznik te tako postao dio zelenog tima.
Neobičnoj konferenciji održanoj u samom autobusu s pogledom na trg te ponudom pića i grickalica iz ponude FlixBusa pridružio se i dožupan Osječko baranjske županije, gospodin Dragan Vulin, pozdravivši tako poslovni model FlixBusa koji oko sebe okuplja hrvatske autobusne partnere i stvara nova radna mjesta, a to sada čini i u Slavoniji.
Otvaranje regionalne podružnice FlixBusa u Zagrebu
Otvaranjem regionalne podružnice FlixBusa u Zagrebu, Hrvatska je postala glavno čvorište srednje i istočne Europe.
16.6. prvi hrvatski partneri koji su prepoznali ovaj uspješan poslovni model, Brioni Pula, Vincek prijevoz, Slavonija Bus i prijevoz Knežević zazelenili su ceste od juga Hrvatske, duž cijele obale i Istre, pa sve do Zagreba, a sada i ceste Istočne Hrvatske.
˝FlixBus je svojim poslovnim modelom uspio privući milijune putnika diljem Europe (brojimo ih već gotovo 35 milijuna) i stvorio je tisuće novih poslova u industriji te ojačao poslovanje regionalnih autobusnih prijevoznika. Upravo to smo htjeli pružiti i hrvatskim putnicima te domaćim autobusnim prijevoznicima, stoga smo krajem prošle godine krenuli u ovaj projekt, a već u siječnju 2016., najavili širenje srednjom i istočnom Europom. I eto nas i u Slavoniji.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za CEE.
Poslovni model FlixBus start-upa prepoznat i od slavnoskog prijevoznika Slavonija Bus
Uspjeh FlixBus poslovnog modela potvrđuje da inovacija i poduzetnički duh u kombinaciji s iskustvom i kvalitetom tradicionalnog autobusnog poduzeća čini ovu europsku FlixBus mrežu autobusnih linija snažnom te donosi jedan sasvim novi oblik poslovanja u autobusnom prijevozu putnika. Ovakav model poslovanja prepoznao je i slavonski prijevoznik Slavonija Bus kao model svog uspješnog rasta. ˝Podrška koju FlixBus nudi kroz svoj poslovni model utječe na optimizirano korištenje kapaciteta autobusa te ne samo da osigurava ekonomske benificije već i održivu platformu od 25 milijuna zadovoljnih putnika koji vole putovanja autobusom kroz Europu. Tu se FlixBus i Slavonija Bus susreću. Veseli nas činjenica što ćemo upravo mi brinuti o našim putnicima iz Slavonije!˝ – izjavio je Franjo Matijašević, direktor Slavonija Busa.
Dok se FlixBus timovi bave mrežnim planiranjem, korisničkom podrškom, kvalitetom, marketingom i prodajom, kao i procesom planiranja poslovnog i tehnološkog razvoja, regionalni autobusni partneri, koji su najčešće obiteljska uspješna poduzeća građena na generacijama uspjeha, odgovorni su za svakodnevno obavljanje prijevoza putnika i flotu zelenih autobusa, koji se odlikuju najvišim standardima udobnosti i sigurnosti.
FlixBus povezuje slavonske gradove sve do Berlina, Pariza ili Amsterdama te donosi velike prednosti za FlixBus putnika
Od 14.7. FlixBus zahvaljujući svojim partnerima Slavonija Bus iz Slavonskog Broda te Vincek prijevoz iz Varaždina, povezuje Vinkovce, Vukovar, Osijek, Slavonski Brod, te sve ostale gradove diljem podravske magistrale i gradove duž slavonske autoceste direktno sa Slovenijom i Njemačkom. Iz glavnih čvorišta ovih država, putnik se vrlo lako povezuje s daljnjim gradovima diljem Europe uz presjedanje u drugi FlixBus. Tako osim direktnih veza s Ljubljanom, Münchenom, Stuttgartom ili Frankfurtom, putovanje se može nastaviti dalje do Berlina, Düsseldorfa, Dortmunda, Beča, Züricha, Basela, Pariza, Amsterdama, Praga i drugih europskih
Sve direktne veze ili one s presjedanjem mogu se provjeriti na ovom linku.
Kao prednost za putnike ističe se prije svega udobnost, ali i sigurnost u autobusu na međugradskim i međunarodnim putovanjima. Stoga FlixBus u svakom svom autobusu osigurava više prostora između sjedala, utičnicu, besplatan internet, mogućnost kupovine napitaka i grickalica u autobusu, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska bez naplate. Ovu visoku razinu usluge te odličnu široku mrežu autobusnih linija diljem Europe, FlixBus pruža po dinamičnim cijenama koje su dostupne svima i kreću se čak od 9€/69kn, ovisno koliko ste brzi ili koliko ranije možete isplanirati putovanje. Jednom kartom i jednim prijevoznikom možete obići Europu jednostavno i udobno.
˝Kao veliku prednost za naše putnike svakako želimo izdvojiti mogućnost kupovine karata putem web shopa i besplatne mobilne aplikacije koja putniku pruža mogućnost samostalnog planiranja puta, pravovremenih informacija o posebnim ponudama ili o stanju na cestama te ono najvažnije, kupovinu karata bez čekanja u redu, iz udobnosti doma, bez rezervacija, bez papira, samo uz QR kod.˝ – izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću.
Za one koji još uvijek više vole svoju kartu kupiti osobno, na raspolaganju su naši partneri, odnosno brojne turističke agencije, autobusni kolodvori te kiosci Tiska diljem Hrtvatske.
“Mi ne nudimo samo prijevoz od točke A do točke B. FlixBus zadovoljava najviše standarde udobnosti, sigurnosti i održivosti. Želimo ponuditi savršeno iskustvo u putovanju i najvišu razinu usluge po najboljoj cijeni. A evo sada i s ponosom najavljujemo da Slavonija postaje dio zelenog tima čime slavonskim putnicima omogućujemo putovanja i do najudaljenijih mjesta u Europi, po najboljim cijenama˝ – izjavio je Dean.
Osim danas najavljenih mogućnosti FlixPutovanja i veza Hrvatske i Slavonije s Europom, u pripremi je i dalje veliki broj novih linija. Hrvatska će uskoro biti povezana dnevnim i noćnim linijama sa svim većim gradovima diljem Europe, ali i gradovima unutar države te će putnici iz cijele zemlje profitirati od zelenih autobusa, putovati po prihvatljivim cijenama i imati otvoren pristup najvećoj europskoj mreži autobusnih linija. Dobrim planiranjem i razvojem mreže linija, one postaju frekventnije, a time se povećava i bolja povezanost gradova i država međusobno.
˝Na jesen nas čekaju novi izazovi, te Hrvatsku nastavljamo povezivati direktno i s ostalim susjednim državama, odnosno sa Švicarskom, Češkom, Slovačkom i BiH, a pokrenuti ćemo i nekoliko domaćih linija te tako povezati gradove Hrvatske međusobno. Stižu nam i novi partneri, autobusni prijevoznici koji su također prepoznali našu priču. Cilj nam je nastaviti širiti mrežu međugradskih i međunarodnih zelenih linija te svima omogućiti jednostavno, udobno i povoljno putovanje, ali i podršku, rast i razvoj domaćeg gospodarstva te stvaranja novih radnih mjesta.˝- izjavio je Dean