FlixBus povezao Osijek i Slavoniju s Mađarskom, Češkom, Slovačkom i Austrijom


FlixBus povezao Osijek i Slavoniju s Mađarskom, Češkom, Slovačkom i Austrijom: nove destinacije i europske zračne luke dostupne i povoljne

Nakon nešto manje od dvije godine, kada je FlixBus prvi puta povezao Slavoniju i Baranju u svoju mrežu, širenje u regiji se nastavlja kako je i najavljeno danas na konferenciji za medije u Osijeku. Od 22. ožujka, Slavonija i Baranja bit će povezane s 4 nove europske države (Mađarska, Austrija, Češka i Slovačka) te 8 novih destinacija. Slavonija je tako postala značajan dio zelene mreže iz koje se sada može direktno putovati u 7 država i 20 destinacija direktno.

˝Slavonija kao izuzetno važna raskrsnica puteva Istočne Europe, prilično je loše ili nikako bila povezana sa susjednim državama. Smatramo da ova regija ima izrazit turistički potencijal, a i Osijek je poznat kao studentski grad, grad mladih koji su željni povoljnih putovanja i istraživanja. Budimpešta, Beč, Prag, Bratislava, atraktivni su gradovi koje mladi žele posjetiti.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

Konferenciji za medije prisustvovali su predstavnici Grada Osijeka, pročelnik za komunalno gospodarstvo gospodin Siniša Gregoran, predstavnica Županije Osječko-Baranjske, pročelnica za gospodarstvo, gospođa Ivana Katavić-Milardović, Generalni konzul Mađarske, gospodin Antonio De Blasio, direktor Divizije mreža Hrvatske Pošte, gospodin Mario Bebić te voditeljica marketing GPP-a, gospođa Sanja Mršo.

Jednoglasno je izraženo zadovoljstvo i podrška te želja za daljnjim povezivanjem i drugih gradova od značaja za ovu regiju kako u turističkom smislu tako i u smislu mobilnosti lokalnog stanovništva.

Jedna od najznačajnijih veza predstavlja ona s Mađarskom, što je na samoj konferenciji za medije potvrdio i podržao generalni konzul Mađarske, gospodin Antonio De Blasio.

Nedavno započetom suradnjom s Hrvatskom Poštom osigurat ćemo široku mrežu prodaje karata diljem Hrvatske, ali i postati dostupni građanima prilikom obavljanja njihovih svakodnevnih aktivnosti.

Integrirani prijevoz u vidu globalnog i lokalnog prijevoza u destinaciji, prepoznali su i u javnom gradskom prijevozu putnika, odnosno iz GPP tvrtke iz Osijeka s kojom je započela suradnja u prodaji karata, a nastavit će se u daljnjoj integraciji i povezivanju prijevoza putnika na duljim relacijama s onima u samoj destinaciji.

Direktno povezivanje sa zračnim lukama u Budimpešti i Beču, omogućit će i daljnju povezanost ne samo prema Europi, već i prema ostatku svijeta. Više o cijenama i frekvencijama polazaka iz Osijeka, može se saznati na web stranici FlixBusa ili putem besplatne mobilne aplikacije.

FlixBus poslovni model – formula uspjeha

Formulu uspjeha FlixBusa predstavlja jedinstveni međunarodni poslovni model. Kombinacija tradicionalnog načina putovanja i unos digitalizacije u isti rezultira generiranjem mladih putnika koji su generacija upravo tog digitalnog doba.

˝U Hrvatskoj imamo puno mladih i aktivnih ljudi željnih putovanja i iskustva, a upravo njima je potrebno jednostavno i brzo nalaženje načina putovanja do željene destinacije, brza kupovina karte i jednostavno putovanje koje će im ponuditi sve što im treba i na samom putovanju – besplatan Internet, utičnicu, udobnost i sigurnost.˝ – izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South regiju.

Prema FlixBus statistici, autobusom najviše putuju oni između 18 i 35 godina.