Ususret svjetskoj izložbi Expo 2020 Dubai zrakoplovna kompanija Emirates dovršila je brendiranje četrdeset zrakoplova posebnim vizualima osmišljenima u čast tog najvećeg događaja u povijesti u arapskom svijetu. Prvi vizuali predstavljeni su još 2017. godine na Emiratesovom zrakoplovu tipa Boeing 777-300ER, odjevenom u plavu boju koja predstavlja mobilnost, potom je zelenom bojom istaknuta održivost, dok posljednji zrakoplov tipa A380 nosi narančastu boju koja simbolizira prilike.
Zrakoplovi će biti posebno brendirani do travnja 2021. godine, a dosad je Emiratesova miniflota zrakoplova Expo 2020 Dubai posjetila 134 odredišta diljem globalne mreže aviokompanije, pokrivajući 66 milijuna kilometara s više od 15.000 letova pritom šireći poruku o izložbi širom svijeta. Kao Premier partner i službena partnerska aviokompanija Emirates će imati ključnu ulogu u privlačenju posjetitelja na Expo 2020 Dubai, ali i inspiriranju posjetitelja da istraže Dubai kao dinamično odredište turizma, trgovine i inovacija. Od 190 zemalja koje su potvrdile svoje sudjelovanje na izložbi Emirates trenutno izravnim letovima olakšava povezivanje s njih 67, a u suradnji s partnerskom aviokompanijom flydubai taj broj raste na 80 izravnih linija prema Dubaiju.
Inspiraciju za brendiranje zrakoplova kompanija je pronašla u logotipu same izložbe koji se temelji na prstenu starom 4.000 godina pronađenom na arheološkom nalazištu u Dubaiju. Vizuali na zrakoplovima tako se sastoje od krugova poslaganih u prstenasti obruč, dok različite boje odražavaju podteme izložbe Expo 2020 Dubai. Brendiranje zrakoplova jedan je od najvećih projekata koji je Emiratesov Aircraft Appearance Center ikad proveo, a obuhvatio je 15.000 sati u razdoblju od četrnaest mjeseci za vrijeme kojih je brendirano dvadeset zrakoplova tipa Boeing 777 te dvadeset zrakoplova tipa Airbus A380.
Emirates trenutno ima najmoderniju flotu od 270 zrakoplova koja pokriva mrežu od preko 150 destinacija u 86 zemalja. Više od 1.700 tjednih polazaka iz Dubaija olakšavaju rast trgovine, turizma i povezanosti te stvaraju dodatne mogućnosti za otvaranje novih radnih mjesta, unutarnja ulaganja i konkurentnije gospodarstvo. Prema analizi Oxford Economicsa Dubai ima izravne putničke letove prema 149 gradova s više od milijun stanovnika, a time i pristup potencijalnom izvoznom tržištu s 916 milijuna ljudi, odnosno 13 posto svjetske populacije. Uspostavljene zračne prometne veze omogućit će posjetiteljima da dožive Expo 2020 Dubai te olakšati kretanje i uvoz robe izlagačima na sajmu Expo 2020 putem programa Emirates SkyCargo.
Emirates nastavlja s progresivnim koracima k održivosti kroz ulaganje u mlade i učinkovite zrakoplove te korištenje pametnih tehnika letenja koje smanjuju potrošnju goriva. Aviokompanija upravlja putničkom flotom zrakoplova tipova Airbus A380 i Boeing 777, s prosječnom dobi od 5,3 godine što je znatno ispod prosjeka industrije. Moderna flota širokotrupnih zrakoplova ostvaruje niže emisije motora i buke te time smanjuje ugljični otisak zrakoplovne tvrtke. Tijekom izložbe Expo 2020 Emirates će predstaviti inovacije i nove tehnologije u komercijalnom zrakoplovstvu vezane uz održivost. Osim kroz brendiranje zrakoplova Emirates nastavlja promicati taj globalni događaj i kroz svoj sustav zabave u letu ice koji pruža pristup podcastovima i intervjuima, kao i specijaliziranom kanalu Expo 2020 Dubai.
„Slijedom priprema za Expo 2020 Dubai proaktivno koristimo snagu Emiratesove mreže i širimo svijest o tom globalnom događaju putem vizuala koji simboliziraju mobilnost, prilike i održivost. Povezanost je ono što omogućava stvaranje novih ideja, potiče globalni dijalog i pomaže nam da mijenjamo stvari nabolje. Čak 70 posto od 25 milijuna ljudi za koje se procjenjuje da će posjetiti Expo 2020 koristit će zračni prijevoz”, izjavio je Njegovo Visočanstvo Šeik Ahmed bin Saeed Al Maktoum, predsjednik i glavni izvršni direktor Grupe Emirates Airline.
Njezina Ekselencija Reem Al Hashimy, državna ministrica za međunarodnu suradnju i generalna direktorica ureda izložbe Expo 2020 Dubai, izjavila je: „Preostalo je manje od godinu i pol do početka izložbe koja će svoja vrata otvoriti milijunima posjetitelja iz cijelog svijeta. Vrlo smo ponosni na to što je Emirates Airline naš Premier partner koji našu poruku prenosi širom svijeta kroz svoju bogatu mrežu destinacija. Emiratesovi zrakoplovi nose više od boja naših podtema održivosti, prilika i mobilnosti. Oni također nose poruku UAE-a o važnosti i vrijednosti međunarodne suradnje kojom se stvara bolja budućnost za sve, čemu svjedoči i Expo koji će ujediniti 190 zemalja i milijune posjetitelja u Dubaiju.“