Diners Lounge – Velike promjene za besplatan ulaz


Od 1.7.2019. godine primjenjuju se novi uvjeti korištenja usluga Airport Lounge salona prema kojima

  • mogućnost korištenja usluga Airport Lounge salona uz plaćanje povlaštene cijene imaju korisnici privatnih osnovnih i dodatnih karticaDiners Club Standardne kartice, Diners Club RateToGo kartice, Diners Club Revolving kartice, Diners Club HAK kartice, Diners Club ORYX kartice, Diners Club SmartX kartice, Diners Club Rijeka City Card kartice te uz njih izdane Diners Club JuniorDiners Club Rijeka City companion kartice i Diners Club Plus kartice
  • mogućnost korištenja usluga Airport Lounge salona bez plaćanja usluge imaju korisnici privatnih osnovnih i dodatnih kartica Diners Club Croatia Airlines i Diners Club Exclusive kartice te korisnici svih poslovnih Diners Club kartica

Svi oni koji žele i dalje koristiti free ulaz u Diners Lounge trebali bi uzeti Diners Club Croatia Airlines karticu koja je naravno skuplja – Godišnja članarina je 300 kuna dok je kod standardne cijena bila 235 kuna. Ali ima tu još jedna caka, da bi se dobio free ulaz u Diners Lounge treba u 6. mjeseci preko te kartice ptrošiti barem 18 000 kuna.

Ono što je dobro kod Diners Club Croatia Airlines kartice je da se pomoću nje mogu skupljati Miles and More milje:

Miles & More najveći je frequent flyer program u Europi, koji okuplja zrakoplovne kompanije diljem svijeta te najpoznatije hotelske lance, rent-a-car tvrtke, banke, telefonske operatere i ostale partnere te nudi članovima različite mogućnosti prikupljanja milja i korištenja nagrada, kao i mnoge privlačne pogodnosti. Prikupljeni iznos nagradnih milja, omogućuje članovima pravo na brojne nagrade: nagradne karte, premještaj u viši razred putovanja (upgrade) te različite nagrade na putovanjima.

Kako najbrže sakupljati nagradne milje?

  • Diners Club Croatia Airlines karticom milje sakupljate potrošnjom na prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu (uključujući i potrošnju na benzinskim postajama) u omjeru  5 kn = 1 nagradna milja
  • na letovima Croatia Airlinesa i ostalih članica Star Alliancea te brojnih drugih zrakoplovnih kompanija ovisno o destinaciji i klasi zrakoplovne karte
  • korištenjem usluga partnera Miles & More programa poput Hyatta, Hiltona, Westina, Sheratona, Intercontinentala, Golden Tulipa itd.
  • iznajmljivanjem vozila u rent-a-car tvrtkama AVIS, Europcar, Hertz ili Sixt
  • korištenjem usluga možete pronaći na Miles & More internetskimstranicama ostalih partnera

Nagradne milje sakupljene po bilo kojoj osnovi na Miles & More računu imaju neograničeno važenje, pod uvjetom da svaki mjesec sakupite barem jednu redovnu nagradnu milju te koristite karticu najmanje tri mjeseca.

Ako jedan od ovih uvjeta nije zadovoljen, proces zastarijevanja milja nastavit će se u skladu s Miles & More pravilima i uvjetima. Članovima koji imaju status Frequent Traveller, Senator ili HON Circle Member, milje neće isteći za vrijeme trajanja statusa. Za više informacija posjetite www.miles-and-more.com

Sakupljene nagradne milje možete zamijeniti za:

  • nagradne karte za letove svih zrakoplovnih kompanija članica Star Alliancea (u vrijednost nagradne karte nisu uključene takse zračnih luka, ali i njih možete platiti miljama)
  • premještaj u višu klasu leta npr. iz ekonomske u poslovnu klasu
  • hotelski smještaj partnera Miles & More programa
  • iznajmljivanje vozila rent a car partnera Miles & More programa
  • kupnju predmeta iz World shop kataloga

Kako izgledaju Diners Loungevi možete vidjeti –> OVDJE