Poznati niskotarifni avioprijevoznik, Wizz Air, u ovogodišnjem ljetnom redu letenja najavljuje 16 redovnih linija iz dvije hrvatske zračne luke – Splita i Dubrovnika.
Piše: croatianaviation
Poznati avioprijevoznik, Wizz Air, u ovogodišnjem ljetnom redu letenja planira ukupno 16 linija prema dvije hrvatske zračne luke, Splitu i u Dubrovniku, pri čemu letovi još uvijek nisu stavljeni u prodaju na novoj liniji između Rige i Splita. Kako doznajemo, to bi se trebalo dogoditi, no s obzirom na česte promjene reda letenja ovog prijevoznika, ne treba ostaviti mogućnost da do realizacije operacija ovog ljeta ipak ne dođe.
Najavljene su sljedeće linije iz spomenutih zračnih luka, navodimo i broj tjednih rotacija te razdoblje operacija.
Dubrovnik:
Beč, od 14.06., tri puta tjedno, do kraja rujna,
Varšava, od 13.06., dva puta tjedno, do sredine listopada,
Wroclaw, od 23.05., dva puta tjedno, do sredine listopada,
London Luton, od 12.06., četiri puta tjedno, do kraja rujna.
Split:
Beč, od 12.06., tri puta tjedno, do kraja rujna,
Rim, od 26.06., tri puta tjedno, do početka rujna,
Riga, letovi još nisu potvrđeni,
Vilnius, od 03.07., tri puta tjedno, do kraja rujna,
Gdansk, od 12.06., tri puta tjedno, do sredine listopada,
Katowice, od 01.07., do sedam letova tjedno, do sredine listopada,
Krakow, od 22.05., do sedam letova tjedno, do sredine listopada,
Lublin, od 13.06., tri puta tjedno, do sredine listopada,
Poznan, od 07.07., dva puta tjedno, do kraja listopada,
Varšava, od.13.06., tri puta tjedno, do sredine listopada,
Wroclaw, od 22.05., do tri puta tjedno, do sredine listopada,
London Luton, od 13.05., do sedam letova tjedno, do kraja listopada.
U javnosti su se pojavile špekulacije o dolasku ovog niskotarifnog prijevoznika u zagrebačku zračnu luku zahvaljujući incentive programu. Valja spomenuti kako je spomenuti incentive program upućen avioprijevoznicima značajno ranije nego što je on objavljen na službenoj stranici zračne luke, što je sasvim normalna politika, jasno je da će aerodrom poticajni program prvo direktno komunicirati postojećim i potencijalnim korisnicima, a zatim isto objaviti i na svojoj web stranici.
Valja također nadodati da bi Wizz Air vrlo vjerojatno već reagirao na spomenuti program i potencijalno uveo linije prema Zagrebu već ovog ljeta, praktički sada, u svibnju, kada značajno raste putnička potražnja, no to se ipak nije dogodilo. Naravno, program je na snazi i vrijedi dulji vremenski period pa će i Wizz Air i drugi niskotarifni prijevoznici koji ima spomenuti program odgovara business modelu imati vremena na njega reagirati, no očito je da se to neće dogoditi u špici ove ljetne sezone.
Wizz je imao interesa letjeti i u Osijek, do povratka redovnih operacija još nije došlo, a teško je za očekivati da će se to dogoditi u ovogodišnjem ljetnom redu letenja. Za sada fokus operacija ovog mađarskog prijevoznika u potpunosti pada na Split i Dubrovnik.